Ankieta: Kto jes kto, rozwionzanie zagadki
tom pice pokrojwszy na kawałki zjadł Morgan
tom pitce pokroiwrzy na kawałki zjadł Danny od ziomka z klatki
tom pizze dzieli się na dwoje jak remis
 
Uwaga: To jest publiczna ankieta, więc każdy może zobaczyć na co zagłosowano.
Danny. v Morgan
#1
Mogę z kimś 3x8,
1. temat
2. 4 słowa
3. bez zasad.

Tak dla rozruszania i przypomnienia/sprawdzenia, czy klepki działają tutaj prawidłowo.

Bez jakichś konkretnych ograniczeń czasowych.

Ps. Jak chcesz zaczynać, to zacznij na temat: Warka radler.
Jak nie chcesz zaczynać, napisz mi temat, ja zacznę.
[Obrazek: f546be2139faa6ad7d582445eb1c1dae-full.jpg]
jebać go
 Odpowiedz

#2
pipy???
[Obrazek: f546be2139faa6ad7d582445eb1c1dae-full.jpg]
jebać go
 Odpowiedz

#3
Cześć Ty jebany kutasiarzu, Danielu
W Warce Radler jest za dużo dla Ciebie chmielu
I co, pipo, jesteś taki teraz zielony?
Powinieneś być jak diabeł tasmański rozwścieczony
.... Zabije Cie.... Kurwo.... Czaisz?....
Czego na szołtbogzie głupa palisz?
Nasz drugi mod ma na to leki
Spójrz na temat. PS.ssij mi, dzięki
........
Temat: Suplement zwiększający IQ

PSS. I jak, klepki działajo?
 Odpowiedz

#4
Suple za 3 złote, poleca marcin smoliński
wpierdolił tonę, a nadal nim każdy gardzi dobitnie
wpierdolił tonę, jest utytłanym grubasem
morgan ty kurwo jego przydupasem
i jakie i q, jesteś jak marcin teraz
bo pod nogami się paliła, a teraz smoli ziemia
i dobrze ci radzę, sklej wary jak tamten
bo cię będę wyjaśniać na SB aż przyjdzie czaren


słowa: sztum, saszka, laboratorium, gitara
[Obrazek: f546be2139faa6ad7d582445eb1c1dae-full.jpg]
jebać go
 Odpowiedz

#5
SB? SB to maffija, SB to teczki
Ja mam te teczki, ale PW, wierz mi
Zara Cie tu zinwigiluję, Danielu? Mikołaju?
Plus dwa do warna, a Tasmana to Ty szanuj
Hehe, z modami nigdy nie wygrasz, widzisz
Mod Ci nawet na czacie może cisnąć, wygryw
Załóż rodzinę, a nie na forum pipo śmigasz
Marnuj czas sam, bądź jak Tasman #hipokryta

Zapomniałem o słowach. Daj je od następnego wejścia.
 Odpowiedz

#6
Jaka inwigilacja, ziomie z kim chcesz się tu mierzyć
Mów mi DiCaprio lub Damon, bo "Infiltracje" wam robię bez przerwy
A ten typ się pomylił dziś, więc powiem tak co do warna i styka
Przesłyszał się patałach, myślał że Farna zaśpiewa utwór Banicja
I jakie szanuj tasmana, ten przegryw to beka do końca
Jak mam szanować zamężnego faceta co prowo na forum kręci po nocach
A o do modów to teraz opcja prosta obczajaj Morgi
Zainstalowałeś moda o nazwie: Mik ci wpierdoli
[Obrazek: f546be2139faa6ad7d582445eb1c1dae-full.jpg]
jebać go
 Odpowiedz

#7
O panczach zapomniałeś tak jak Angel o bicie
Z takimi tekstami to Cię w HajFajfLab widzę
Po walce będziesz jak bracia Sztum - Smol in sky
Takim prowo na SB to Locasta wywołasz
Saszka dał więcej artykułów niż Ty panczy
Już cały Sztum się na Ciebie skarży
Twoja wygrana jak interpunkcja u Angela - nie istnieje
A DonGitara swoim Morse'm by rozjebał Ciebie

Słowa: prowo, ban, label, igrzyska
 Odpowiedz

#8
prowo, ban, lejbel, igrzyska to lecę łajzy
a ponoć pan się nie wyprztykał pobieżnie z panczy?
sześciokrotny masz tu, a i sens zachował
jak się skupisz smarku, to rozkminisz ot tak
jak nie widzisz panczy no to poziom nie ten
i masz się wstydzić rapgry, bo ziom poziom z zerem
masz równy, no i elo, z techniką cię lekko zjadam
kolejne 10 minut i skończyłem sapać #Tasman
[Obrazek: f546be2139faa6ad7d582445eb1c1dae-full.jpg]
jebać go
 Odpowiedz

#9
Parskłem przy ostatnim wersie xD propzy mordo, dzięki za walkę!
 Odpowiedz

#10
Z dniem dzisiejszym, kończe karięrę.....panczlajnera... bo doszły mnie... słuchy , że się to komuś , nie podoba.
Także, nigdy więcej agresji słownej nieuzasadnionej.

ps. 200 postów, nigdy tyle nie miałem
jarango
[Obrazek: f546be2139faa6ad7d582445eb1c1dae-full.jpg]
jebać go
 Odpowiedz





Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości
stat4u