Emikae - Flow Check
#21
(23.10.2018, 22:37)RealAP napisał(a): Przesłuchałem chyba z cztery razy. Technicznie to aż nie wiem co napisać.
Masz styl WOW.

Cytując klasyka "Ty się tam nie krępuj, Albercik, usta usta". Nabijaj, nabijaj, będę szpanował ;)

(26.10.2018, 23:12)barbeznazwy napisał(a): Bardzo dopracowane, słuchać że robisz to nie od dzis ;p propsowałem dawno propsuje i teraz

No nie da się ukryć, że dłużej robię, niż nie robię. Dziękuję za propsy.

(27.10.2018, 09:34)herman93 napisał(a): no zajebiste!

no zajebiście ;)

(27.10.2018, 10:24)herman93 napisał(a): na słuchawkach buja u mnie! :D

Niech buja i czas umila.

Jutro wjeżdża na kanał drugi klip. Pozdro i dzięki wszystkim.
U mnie ciepło i przytulnie: https://www.facebook.com/Emikae2P/
 Odpowiedz

#22
Kojarzę Cię już od dłuższego czasu i wiem, że jesteś kotem ale czegoś mi zawsze brakowało w twoim rapie, a tu jest właśnie to coś w tym numerze, ten wajb, leć tak dalej, pozdro!
 Odpowiedz

#23
Niezle wchodzi .. bum bum bum
 Odpowiedz

#24
Bardzo fajnie poskładane. Ciekaw jestem czy będzie jeszcze kiedyś hype na taki styl.
 Odpowiedz

#25
Sprawdzona marka i standardowo props ;)
 Odpowiedz





Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości
stat4u